En sida och blogg av och med mig som följt mig sen 2006. Nuförtiden bloggar jag nästan uteslutande om mitt fågelintresse. Fåglar jag ser, fåglar jag fotar, platser jag besöker.

Mina senaste alster

  • Har det brunnit i skallen på Arne

    Jag brukar inte ha mycket till övers för Patrik Ekwall, och har alltid tyckt att Arne ”är det brasilien vi ser” Hegerfors varit en förvirrad men sympatisk kommentator, men nu har det fanimej brunnit i skallen på gubben. Och Ekwall är den som har de sunda och kloka åsikterna. Tänk att karln glömmer sin egen…

  • Hammarby – AIK 1-2

    Idag spelades kanske det sista derbyt mot bajen på Råsunda. Allt tyder ju på att söderbröderna trillar ur Allsvenskan och tar de sig inte upp på en gång så kan det mycket väl bli så att nästa derby mellan AIK och bajen spelas på en helt ny arena. Av alla nedflyttningskandidater vi mött i år…

  • Sista derbyt….

    Sista derbyt…. Uppladdat av: gambleputti …mot Bajen på Råsunda

  • Golfbild

    På kusins sida hittade jag en bild på när bror golfar. De hade tydligen glömt att klippa gräset på golfbanan

  • Ofokuserat bajen att vänta

    Hittade följande citat på Fotbollskanalens införrapport. – AIK är ett jävla bra lag för att tala klarspråk. Men vi måste fokusera på det vi själva är bra på. Med tanke på att de inte är bra på någonting tolkar jag det som att de kommer att vara ofokuserade på derbyt 🙂

  • Enda stället….

    Enda stället…. Uppladdat av: gambleputti …med hyfsad belysning.