En sida och blogg av och med mig som följt mig sen 2006. Nuförtiden bloggar jag nästan uteslutande om mitt fågelintresse. Fåglar jag ser, fåglar jag fotar, platser jag besöker.

Mina senaste alster

  • Frukost

    Man ska börja dagen med en rejäl frukost, hoppas grabbarna i laget käkar denna frukost idag. Guld för Gnaget Guld för Gnaget Guld för Gnaget skare va Guld För Gnaget ska det va

  • En bild…

    … säger mer än 1000 ord

  • Höst

    Höst Uppladdat av: gambleputti

  • Barnpilot hur tänkte du

    Idag på VLT:s insändarsida såg jag rubriken ovan, och hajade till. Är det någon barnpilot som trampat i klaveret, eller gått över någon gräns tänkte jag. (Barnpiloter är en förebyggande verksamhet för att hjälpa utsatta barn) När jag väl läser vidare så visade det sig dock inte alls vara något dramatiskt, bara en barnpilot som…

  • AIK – Örebro 1-1

    AIK gjorde som vanligt denna säsong bara vad som krävdes av dem och skaffade sig en guldsits inför söndagens picnic i Göteborg. Nu väntar 3 nojiga dagar innan det är dags för rysardagen och tidernas mest laddade allsvenska match.

  • Klart Gnaget är en storklubb

    Såg på fotbollskvälls webbextra där folk hade mailat in frågor till Bojan, och som vanligt var det någon viktigpetter som skulle påpeka att AIK inte är någon storklubb, med 2 guld efter kriget som enda statistiska parameter. Jag tycker att Bojan gav ett bra svar. För att vara en storklubb handlar det inte bara om…