En sida och blogg av och med mig som följt mig sen 2006. Nuförtiden bloggar jag nästan uteslutande om mitt fågelintresse. Fåglar jag ser, fåglar jag fotar, platser jag besöker.

Mina senaste alster

  • Tavlan

    Förra veckan fyllde Lilleman 4 och då kom farbror Anders med det största paketet. Av någon anledning är det väldigt viktigt att vara störst för min bror….. Paketet innehöll en tavla på Blixten McQueen och blev givetvis Lillemans favoritpresent och i en veckas tid har det SMS-tjatats om när denna tavla kommer upp på väggen,…

  • Metspö?

    Vad ska man med det till…..

  • Autopilot och surftips

    Jag konstaterar att jag överlevde även denna vecka. En vecka som påminde mig om att jag har ett jobb. Lilleman är hos grannen och leker, och NPG och Flisan for iväg och handlade. Fråga mig inte var, för i samma stund som NPG formar läpparna för att säga åka och handla så kopplas autopiloten på.…

  • Jag missade….

    …att Obolo nästan var klar för Benfica ikväll…. … Jag missade också att jag var klar för Benfica. Ganska kul att någon skojfrisk fotbollsupporter lyckade lura Expressen Så här gick det till (chattdumpar) Fick mig ett gott skratt på nattkröken

  • Regn

    Ligger i sängen och försöker få lite arbete uträttat. Lilleman sussar bredvid och genom det öppna fönstret hörs regnet strila mot garagetaket. Om man blundar och bara lyssnar hör man att det är ett sommarregn. Jag passar på att njuta ett tag till innan kvällarna blri kyliga och sena.

  • Jag har tråkigt

    Kan ingen berätta något skojigt för mig?