En sida och blogg av och med mig som följt mig sen 2006. Nuförtiden bloggar jag nästan uteslutande om mitt fågelintresse. Fåglar jag ser, fåglar jag fotar, platser jag besöker.

Mina senaste alster

  • Jag vill ha mjölk till kaffet

    …men vi har ingen mjölk hemma, så jag borde gå och köpa mjölk. Men jag vill inte gå och köpa mjölk. Undrar när kaffesuget blir större än oviljan att gå till affären? Hittade dessutom ett recept på kolachokladbollar i en av Lillemans låneböcker, lät riktigt gott så kanske det blir till att kila till affären…

  • God morgon

    Dags att fixa frulle till resten av familjen. Idag ska Lilleman slippa ”mjukkokta” ägg

  • Nu jävlar

  • Har det brunnit i skallen på Norrmännen?

    Hur tänker man när man ger fredspriset till Barack Obama ? Jag gillar snubben, men han leder ett land som krigar lite här och var och inte verkar vara direkt intresserade av att sluta. De säjer förvisso att de gör det för freden, men det gjorde väl Gustav II Adolf och Karl XII också. Tror…

  • Lite facebook

    Hittade detta inlägg om facebook lite på Arwengrim.se. Nyfiken som man är surfade jag genast in på lightversionen av ansiktsboken och tror faktiskt att jag gillade det jag såg. Enkelt smidigt och nedskalat. Lite som att vandra runt i Stockholm en tidig morgon när de flesta har semester. Döm själv: Facebook Lite hittar du här

  • Underskatta aldrig en bra historia

    Riktigt rolig reklam från franska canal+