En sida och blogg av och med mig som följt mig sen 2006. Nuförtiden bloggar jag nästan uteslutande om mitt fågelintresse. Fåglar jag ser, fåglar jag fotar, platser jag besöker.

Mina senaste alster

  • Vill du signera min Mac?

    En student ber Microsofts hövding Steve Ballmer att skriva sin autograf på hans MacBook. //www.youtube.com/watch?v=GwzklHZqkbE Vill du se vad han skrev? Klicka här

  • Klocka

    Hittade en ganska skön väggklocka när jag satt och slösurfade Bättre att stirra på den än att kolla på Let´s dance och annan smörja som sänds på svensk TV.

  • Mats Mats Rubarth

    //www.youtube.com/watch?v=bOyKUJtxFNc Vi är överallt

  • Lite Hockeydårå

    Jag är ju inte den största hockeyentusiasten i världshistorien, men Hockeyn var den sektion som gjorde att jag 9 år gammal fick upp ögonen för mitt kära AIK, så hjärtat klappar fortfarande hårt och visst rycks man med när det händer saker kring hockelaget. Inte så mycket att man är i Uppsala idag, men tillräckligt…

  • Nu ska jag sova

    Jag bara jobbar och jobbar och är så fokuserad att jag inte hinner vara tankspridd. Min tankspridhet och förvirring är ju annars mitt bränsle till min blogg. Jaja, jag har i alla fall kul på jobbet, och mina förvirrade tankar kommer alltid tillbaka.

  • Leverans

    Jag bloggar sällan om jobbet. Det inskränker min konstnärliga frihet. Jag vill inte fundera på hur saker jag skriver kan tas emot av andra inblandade. Men idag gör jag ett litet undantag. Det ser nämligen ut som om en mycket försenad leverans verkar komma fram snart 🙂 Angående anledningen till varför jag inte bloggar om…