En sida och blogg av och med mig som följt mig sen 2006. Nuförtiden bloggar jag nästan uteslutande om mitt fågelintresse. Fåglar jag ser, fåglar jag fotar, platser jag besöker.

Mina senaste alster

  • Dinosaurie av Lilleman

    Har en app som heter Zebra-Paint i mun Hero.  Perfekt att ha när det blir lite långtråkigt. Skickat via email frångambleputti

  • Alla hjärtans dag

  • WordPress 3.0

    Googlar runt lite för att hitta lite nyheter om den kommande versionen av WordPress som är på gång och finner att 3.0 kommer att ha stöd för flera bloggar under samma installation. Funktionen är ingen nyhet i sig, WordPress MU har funnits ett bra tag, men nu slår de ihop vanliga WP och WP MU.…

  • Snowracer körkort

    Skickat via email frångambleputti

  • Slappar i Gävle

    Kanske läge för en tur till Sandviken och spana efter schlagerkändisar. Men var är dumlepajen? Skickat via email frångambleputti

  • Veckans Twittringar 2010-02-12

    //glympse.com/PZC-4VB # I just became the mayor of Kolbäck on @foursquare! //4sq.com/bg28hm # //open.spotify.com/track/36WpgUhPLmAQHCqZ02TJDt # Nu förtjänar jag en rejäl lunch # Mexicanasoppa alá Johan satt inte i vägen # puh! # //glympse.com/SNT-GKW # Trallala # konstaterar att tågen går i tid # Undrar när SJ ska lära sig att det inte är en bra…