En sida och blogg av och med mig som följt mig sen 2006. Nuförtiden bloggar jag nästan uteslutande om mitt fågelintresse. Fåglar jag ser, fåglar jag fotar, platser jag besöker.

Mina senaste alster

  • Regnmattiné

    Regn och rusk idag gjorde att vi gick och hyrde två filmer. Alvin och Gänget 2 var ungarnas val och själv hade jag ingen aning, men hittade Göta Kanal 3 och tänkte. Äh vafan, jag kan ändå inte klippa gräsmattan i det här vädret. Att se en film med riktigt låga förväntningar är ingen dum…

  • Tio över sex…

    ….vaknar jag fullt påklädd i soffan. Undrar om det betyder att jag var ganska trött igår? Ute strilar regnet ned från en jämngrå himmel och jag känner ett märkligt sug att spela ”Nya Bondespelet”.

  • Jävlaförbannadeskitdag

    … tur att man är gnagare så man kan sjunga lite tyst för sig själv. Ibland så kan det blåsa kalla stormar Ibland kan himlen vara ganska grå Men när det gäller laget som vi älskar Så skiner solen snart på oss än då. Den versen passar ganska bra på mitt jobb just nu.

  • Stämplar ut

    Hugaligen vilken lång arbetsdag det blev, har ju inte hunnit blogga. Nåja! Jag tar väl igen det någon annan gång.

  • Användbar hushållspryl

    //www.youtube.com/watch?v=5gnC0gHERbI

  • HTC Desire = Carlsbergsreklam

    Vilken följetong denna telefon börjar bli. Jag tror mer och mer att min HTC Desire bara är en väl genomförd reklamkampanj av Carlsberg. För det första: Carlsberg don’t do mobile phones but if they did they would probably be the best mobile phone in the world. För det andra: Worth waiting for